Wednesday, August 12, 2009

am doar 18 ani...

stateam si ma gandeam(pt asta merit o prima) ca acum ca am 18 ani si nu s-a schimbat nimic, da chiar nimic. Eu eram responsabil pt mine de la 16 ani. Deci nu e asta o problema ca as putea acum sa raspund penal pt nush ce fapte ca oricum as fi facut-o si inainte.Permis de conducere am de anu` trecut, de la 17 ani:)(da, bine, stiu ca unii sunteti mai invidiosi pe mine). Masina o am de pe vremea cand aveam 17 ani, deci iarasi ceva ce nu ma prea intereseaza. In Uniunea Europeana puteam circula de la 16 ani fara insotitor, bineinteles daca reuseam sa plec din Romania(tara cu conceptii mioritice la vama), dar in rest nu as fi avut nici o problema. Si totusi... ar fi ceva... acum pot sa cumpar alcool si tutun dar nu beau si nu fumez, deci un capitol care nu ma intereseaza deloc. Deci cu alte cuvinte nu prea vad schimbari care s-ar fi produs din cauza faptului ca am 18 ani.
Daca as fi fost in Romania poate ca ar fi fost cu totul alta situatie, as fi dat in sfarsit de permis, as fi capabil in sfarsit sa detin o proprietate si as fi in sfarsit capabil sa ies din tara fara insotitor.
Deci in concluzie ii multumesc lui Dumnezeu ca m-am mutat din Romania inainte de 18 ani si nu a trebuit sa astept pt toate aceste privilegii pana la varsta aceasta.
PS: locuiesc in Irlanda.

No comments: