Wednesday, May 11, 2011

what you want?

Nu am mai scris de un timp incoace pt ca am fost bizi, pt ca nu am gasit stiri destul de interesante de comentat si pentru ca am examene.
Printre atatea stiri pe lume, una din stirile interesante mi se pare moartea lui Osama. Nu ca as sustine terorismul, dar vreau sa zic ca nu mi-s de acord cu americanii, care in numele "Binelui", salveaza cativa protestanti, dar omoara civili pasnici in numele petrolului. La urma urmei, Bin Laden a vrut doar ca Americanii sa nu ii mai pangareasca tara, actiunile sale de la 9/11 fiind doar un raspuns platonic la invazia americana. O stire legata tot de Osama Bin Laden, e tipul din state care in 24 de ore a facut $120000 din vanzarea tricourilor cu tero mort. Dupa aceasta ucidere, stiti ce ii diferentiaza pe americani de teroristi (bagabonti sau mafioti)? Va spun eu! FIX NIMIC. Pt ca, daca ar fii vrut sa demonstreze ceva, l-ar fi judecat, condamnat, executat.
Dar revenind la oile mele mioritice, pe plaiuri celtice, am tot avut examene. Azi am ultimul la spaniola. Ei in loc sa ma trimita in Spania, sa invat si eu cum trebuie spaniola, ei maa tin cu examene, parca eu vorbesc pe foaie, eu vorbesc cu gura. Am facut bine la oral? pai atunci sa ma trimita in Spania.
Cu toate ca imi desfasor activitatile blazante cotidiene in Irlanda, I'm asking Government BOC sa bata pasul de mars si sa faca rost de viza Schengen, ca de la intai sa o tai in Spania pe vara sa muncesc si sa aprender mas espagnol.
Nu uitati! Reduce, Reuse, Recycle!

2 comments:

Poze nunta Antonia said...

felicitari, in primul rand pentru blog,
iar in al doilea rand pentru minunatele postari

Cristian said...

Multumesc mult! :)