Monday, March 30, 2015

Hai în vacanță!

Am fost azi la garaj să întreb de cauciucuri.  Am fost impresionat de scumpirea cu 20 de euro pe anvelopă.  Impresionant,  într-o singură iarnă.  Bineînțeles,  iar englezii sunt de vină.
Vorbind de modele,  prețuri și întrebuințări am ajuns la concluzia ca nu există cauciucuri universale. Sunt după nevoi,  iar ce este pe piață nu acoperă nevoia nimănui.
Într-un final am ajuns sa primesc sfaturi de călătorii. Mi s-a recomandat sa vizitez Nice. Din auzite,  experiența omului,  e un oraș foarte frumos și merită vizitat. Elveția se presupune a fi foarte frumoasă iar cât despre Franța, amândoi am fost de acord că e o frumusețe.
În principiu Dumnezeu, 10 orașe,  14 zile,  4 prietebi și great craic. 
Vreți și voi?
Eh,  tot tipul ăsta,  Shane, îmi povestea acum cu jind ca s-ar mai duce încă o dată să mai facă un tur al Europei,  dar acum are copii și nu își permite nici să care pruncii după el, nici sa ii lase la bunici sau rude. Pe scurt, e legat.
În Cartea Sfântă scrie "tinere bucură-te în tinerețea ta" sau pe românește, "bate cuiul cât e cald". Dragii mei colecționați momente, experiențe, credință, cunoștință și zâmbete, nu bani. Banii o sa vină singuri.

I go! You go?

No comments: