Sunday, July 12, 2009

CCA - one new level

Nu am scris de mult pe blog. nimic interesant nu se prea petrecea. acum insa e ceva diferit. sunt la un alt nivel. am lucrat intr-o tabara CCA CAMP pt copii. a fost super tare. e foarte placut si foarte extenuant in acelasi timp.
Am inceput luni si am terminat vineri. Am inceput cu rugaciune si am continuat cu "shalom" toata saptamana si am terminat cu totii la Eddie Rocket`s. C'etait super!
Bineinteles ca am votat si cel mai bun camperist si cea mai buna camperista overall. si tare mai creste inima in singurul roman din echipa(adica eu),(in tabara in Irlanda, cu staff de peste tot din lume) cand cea mai buna camperista overall e o minune de fata din Romania.
Ce mandru sunt de Teo.:)
Acum la sfarsitul primei mele tabere (ca staff) vreau sa le multumesc tuturor celor care au lucrat la taberele in care am fost. Multumesc ca v-ati dedicat noua, ca ne-ati ghidat si ca ne-ati fost alaturi. multumesc ca atunci cand am fost "chicky" nu v-ati suparat. multumesc ca v-ati implicat.
Pur si simplu: Multumesc pentru tot!

Sa nu credeti ca voi fi copilul sfant de acum. Nu, ma voi bucura de tabere, dar acum insa apreciez cu mult mai mult efortul care il depuneti pt noi, in special pt mine, sa nu va suparati cand suntem obraznici, nu va ofticati cand in mod normal ar trebui sa, si etc.

God bless mai mini camp next week-end. abia astept sa ii disper pe lideri:))))
enjoy some funny moments of the camp:))
http://www.youtube.com/watch?v=WWM3RHAYTBY

No comments: