Friday, July 24, 2009

ce era si ce a fost

Mama m-a rugat sa ii caut un curs de engleza si sa ii pun pe iPod. - problema
in incercarea mea de a-mi face viata mai fericita prin ascultare de parinti, am inceput frumusel sa caut pe net cursuri. si vezi surpriza: "plangi matusa" nu mai gasesti nici un curs gratis pe net si audio. toate sunt pe bani si majoritatea sunt programe de ins pe calculator:. nu ma intelege nici prietenul cel mai bun al tuturor GOOGLE.eu caut una el imi da alta. cum sa se duca mama la alergat cu laptopul dupa ea.(daca e unu mai viteaz ii dau eu un laptop sa vedem cat o sa alerge si cat o sa invete engleza).am zis ca sunt baiat destep caut pe torenti, dar surpriza, nici acolo, acum bine, scuzati la mine dar eu nu folosesc torente asa ca nu stiu unde sa caut. si totusi ma asteptam sa gasesc ceva.
de ce ma asteptam sa gasesc ceva? simplu:P, inainte erau peste tot acele reclame cu tot felul de cursuri in enleza gratuite dar eu nu aveam nevoie de ele.
Morala. incercati sa priviti in viitor, sa vedeci cum orice act va afecteaza pe viitor, daca aveti ocazia sa cumparati un teren, o actiune la bursa etc. nu refuzati, analizati si in functie de beneficiile care vi le aduce pe viitor decideti sau daca aveti prune in curte vedeti ce e mai bine sa facti cu ele, palinca sau dulceata, sa le aruncati sau sa le aduceti la un rost.
si acum la final de articol:
Dati-mi un curs audio de limba engleza pt incepataori sau ce aveti:D
Bless ye

No comments: