Wednesday, October 28, 2009

Full! Full! Full driving licence!

Azi dupa ce in 14 luni am facut 12mii km, am luat examenul pentru permis full, l-am schimbat din albastru in rosu:) Am luat permisul, nu va speriati, nu sunt eu cel mai zmeu, l-am picat si eu o data inainte. :))
Eram emotionat in privinta examenului da intr-adevar a avut Radu dreptate-"lasa ca il iei tu" si l-am luat.
Ce ciudat e sa conduci pentru examen fata de condusul normal. La examen dai din cap ca girofarul, exagerezi maxim totul, pana la limita istericului. oricum faci asta timp de 30 de min, once for ever. Oricum am facut totul ca la carte si am luat Competency Certificate-ul.
chestii funny despre examen.
-->teoretic trebuie sa fii ECOdriver, practic la cum cer ei masina mea consuma dublu.
-->am luat puncte pentru viteza prea mare
-->la sfarsit cand mi-am dat seama ca am trecut examenul si am inceput eu sa zambesc, sa ma bucur si examinatorul sec imi spune :" just sign".
Multumesc celor care m-au incurajat si celor care au crezut ca voi trece examenul.
God Bless

No comments: