Sunday, November 1, 2009

bazareta brand

Auzisem de ceva vreme ca undeva la cateva mile de oras ar fi un bazar. Eu imi imaginam un Bazar adevarat de unde poti sa cumperi orice vrei si nu ai nevoie. Deci sambata am plecat la Bazar (Market Place). Aici cand am ajuns, am ramas tare dezamagit. Erau 3 corturi cu fake-uri. Aveau hanorace cu Audi si Adidas si alte chestii de genu, nimic care sa te atraga, sau sa te intereseze. Eu vroiam sa imi cumpar nishte difuzoare, sarma chestii care nu se gasesc in Irlanda. Am aflat de un al doilea bazar la vreo 20 de mile de oras. Nici o problema am plecat si acolo. Asta era un pic mai bogat, avea "towing chain", nishte chei pentru roata de rezerva, manusi de munca, capace de masini - majoritatea dintre ele au fost cumparate din Lidl sau Aldi. Deci sambata am vazut bazare irlandeze in care nu gasesti nimic. Bineinteles ca seara am avut parte de paranghelia nationala Halloween.

ca tot am fost in Bazar si nu am gasit lucrurile care nu se gasesc in Irlanda las aici o lista cu posibile cadouri binevenite
Ce nu gasesti in Irlanda:
-->sarma
-->napolitane JOE
-->pepeni buni
-->gutui
-->mirinda
si mai sunt....

PS: Today I got my first pair of shoes NIKE - ever:))

God bless

No comments: