Friday, November 20, 2009

back to Romania

Ieri seara am ajuns la Otopeni, dupa o perioada de un an jumate. Foarte mare dor de prieteni. Am ajuns seara deci nu puteam sa plec in Tulcea direct, am ramas peste noapte in Bucuresti la Filip si Lavinia. Super de treaba. Foarte fain sa ma intalnesc cu prietenii:)(si Andrei sa rada de engleza mea irlandeza). si foarte fain sa stai toata noaptea da maine am multe de facut. Trebuie sa ajung in Tulcea dimineata si sa imi fac buletinul pana la ora 12 cu motivatia ca vreau sa votez:).
Asemanari si diferente intre aeroportul Dublin si Coanda:
in ambele ceata,
in Dublin ploua, in Bucuresti nu imi dadusem seama daca ploua sau nu.
in Dublin la imbarcare mirosea a iarba verde, in Bucuresti la debarcare mirosea a fum si motorina.
God bless my days in Romanoia and those that I will meet.
PS: Filip cu Lavinia sunt cea mai buna gazda :):*

No comments: