Friday, November 13, 2009

raspuns nexam, parlamentar nu interesat de pustan

Ideea e ca dupa ce am scris principalilor candidati la presedentie, bineinteles ca nici unul nu mi-a raspuns. Le plac adunarile mari in care vorbesc mult, lumea nu intelege nimic si vorba lu' Caragiale" n-am inteles nimic, trebuie sa fie foarte destept". Adica toti stau acolo sa fie aplaudati iar unii din ei chiar isi permit sa cerseasca si bani de la oameni pentru campania lor. Bravo, daca se gaseste cine sa faca asa ceva, felicitari, finantatii dar cu conditia ca logoul firmei Dumneavoastra sa apara pe steagurile lor, Va scoateti cu cea mai ieftina publicitate si cu cea mai mare amploare. Imaginativa cum adunati Dumneavoastra atatia oameni cati aduna parlamentarii. Iar daca i-ati finanta pe toti concurentii va garantez cel mai reusit plan de marketing ever. O sa atinge toate target-urile de marketing. Puteti sa va faceti licenta in asa ceva la ASE.
Daca tot scriu de politica, cred ca o sa il votez pe Basescu. Om de treaba, fiica lui a intrat europarlamentara si sper sa se tina de cuvant. A promis ca o sa legalizeze heroina. Cu toate ca Geoana si Antonescu au niste discursuri mai finute, prefer pe Basescu decat niste oameni destepti care au o campanie desteapta dar nu stiu ce se ascunde dincolo de data referendumului. Decizia mea nu e definitiva, s-ar putea sa imi schimb parerea dar pana atunci mergem cu PDL.

No comments: