Wednesday, June 30, 2010

30 miles... by walk

azi(adica ieri) dimineatza, am plecat in oras (eu cu fratimiu) si apoi ne-am gandit ca vrem sa cautam pe cineva, nu stiam unde sta... stiam doar ce masina are si ca sta in partea de vest a orasului... ok... am zis ca merita aventura... si am cautat intr-un cartier (care singur e cat Tulcea [hometown]) mai toata ziua, iar inspre seara ne-am dat seama ca e de fapt in alt cartier. L-am gasit pe om... dar bineinteles ca acum adunam si efectele... dureri de talpa cum nu mai tin minte sa fii avut inainte, o sarma infipta in picior si bronz in stil tractorist iar cel mai tare ma ustura gamba:))
Avantajul tricourilor polo... nici eu, nici fratimiu nu avem usturimi la ceafa ;))
Overall a fost fain... si o experienta de tinut minte:). Sunt un mythbuster adevarat, sunt dovada vie ca in Irlanda poti sa te bronzezi mai ceva ca in Ibiza :))

Summer holy days

No comments: