Monday, November 1, 2010

scuzele mele celor ce imi viziteaza blogul

La o ora la Facultate, a trebuit sa ne logam pe blogger.com si sa ne inregistram.. deci sa nu fiu nevoit sa fac toata chestia asta, a fost ok sa ma loghez pe contul meu. M-am uitat pe statistici, si am vazut o chestie destul de interesanta. Am avut vizitatori si in perioada in care nu am postat.
Imi cer scuze fata de toti cei care s-au asteptat ca eu sa scriu dar nu am scris nimic. Au fost multe lucruri interesante, mai mult sau mai putin fericite. Asta este, e viata mea cu toate bunele si relele care se vad, dar toate lucrurile lucreaza spre binele celor ce cred. Deci, gresesc, invat, platesc.
Am citit cateva bloguri pe net, si printre ele e cel a lui Ciutacu, in care zice "Daca vreau, las mesaje injurioase la adresa mea, daca nu, nu." care intr-un fel sau altul reia ceia ce am scris eu in descrierea blogului.
Si un alt lucru care mi-a placut a fost seeducation.
Am invatat un lucru: "if you fail, fail quick" - M Orlovsky. Inca nu am invatat cum sa fac a doua parte a propozitie (fail quick).

No comments: