Friday, November 11, 2011

11.11.11

Pe principiu "e usor pe hartie versuri a pune, cand nu ai nimic a spune" eu postez pe blogu'mi. Adica eu nu mai prind urmatorul 11.11.11 iar ce mi se pare interesant lumea iar a crezut ca azi o sa fie Apocalipsa, Egiptenii au inchis accesul la piramide si altii isi tin ritualurile sus in deal.:))
Bineinteles ca fiecare e liber sa creada ce vrea, dar cat despre mine, nici nu mi-am dat seama ca a fost 11.11.11 pt ca am bagat 8 ore de curs, plus stres, plus altele.
De fapt daca stau sa ma gandesc bine, eu azi la baschet nu am pierdut nici un meci! Cine stie care cauza?

1 comment:

Anonymous said...

Buna! citatul din varful postului iti apartine? sau e chiar citat de undeva? intreb de curiozitate...sau, ultima varianta: e adaptare dupa altul original. (da, chiar e intrbare-test)
oricum, dau "like" la comenturile tale despre isteria 11.11.11

Respect,
Je