Thursday, March 27, 2014

La dieta!

Nu vorbesc de dieta alimentara cu ajutorul careia am slabit peste 25 kg. Vorbesc de o dieta intelectuala. Initial am vrut sa inchid contul de Facebook si sa ma supar pe el ca imi trimite lumea invitatie la CandyCrush. Dar nu, m-am decis ca asa cum stiu sa ma abtin de la zahar, fainoase, cartofi si unt, pot sa ma abtin si la sursele care imi influenteaza bibilica.
Nu pot spune ca petrec mai putin timp cu tableta in mana, insa am aflat mai multe despre nuc, mere, parcelarea pamantului, altoire, susan etc. De asemenea lipsa de activitate pe Facebook nu pare sa ma afecteze  prea tare. Poate ca nu mai stiu unde sunt toate parangheliile studentesti, dar oricum nu am timp de ele.... asa ca nu cred ca pierd nimic.
Apropo... Mendeleev a aflat ca organismul uman absoarbe cel mai bine vodka intr-o concentratie de 38%. No baieti, spor la baut!

No comments: