Wednesday, December 14, 2011

Manele! Dar ce este in spatele lor?

Orice roaker borat stie o manea. This is a given. Nu ai cum sa traiesti in Romania, si sa nu auzi o manea. Daca nu stii manelele lui Sorinel, manele lui Guta, ale lui Salam, a Copilului de Aur, sigur stii Of Viata Mea - Costi Ionita si Adrian Minune. Asa ca sa nu aud ca nu asculta lumea manele. Toata lumea asculta.
O manea care se asculta foarte mult a fost a lui Florinel si Ioana Te iubesc oriunde ai fi, a avut mare succes si era in toate boxele, si ringtonurile de pe atunci. Dar de atunci nu prea tin minte sa fi scos ceva cu succes. Si chiar ma intrebam ce se intamplase cu ei. Si cand te intrebi ce se intampla cu cineva pe care il stii de obicei dai un pic pe Google, si vezi care este smekeria. E bun numa ca astia doi au o problema. Ii cheama Ioana si Florinel. Ei nu au nume de familie, nu au porecla care sa se adauge la numele lor nu au nici un punc de referinta, iar ca chestie Doamne cati Florini si Ioane sunt. Nici macar cei de la evidenta populatie nu stiu. Ei nu pot baga datele pe care le au intr-o pagina excel si sa le numere. Ei trebuie sa faca recensamant.(da asta e un alt topic).
Revenind la povestea noastra mi-am dat seama ca oamenii astia au disparut de pe net. Nu poti gasi nici biografie, nici fan club, nimic. Am cautat atunci Denisa, dar asta e un nume nu chiar asa de comun si am gasit o biografie, succinta intr-adevar, dar e o biografie.
Cu toate astea Respect pt Bursuc, impresar, el face cate o biografie artistilor sai. De exemplu Laura Vass, Bursuc a iesit si a dat un interviu macar numoare lumea proasta si stie ca nu trebuie sa mai astepte manele frumoase cantate de vocea ei suava.
Doavada faptului ca romanii nu au loialitate, ei nu au conceptul de fan club pt manelisti. Sa curga banul! Curge - existi, nu curge - n-ai valoare, ce mai conteaza. E pacat ca de multe ori in loc sa traim o simfonie, traim o manea, si cum s-au terminat dedicatiile am uitat cine ni le-a facut.
Iar cat despre mine, personal, mie imi place De-as putea

No comments: